Selasa, 2 Februari 2010

2010

Agak lama gak la aku tak update blog ni....idea cam tak dak jer nak merapu dlm ni...tambah sem baru dh start..campur plak ngan kerja..agak serabut la skit(walaupun serabut kerja tu % nya kecik)...
sedar tak sedar dah masuk bln kedua dlm thn baru ni...bulan kedua ni jgk bermakna umur aku akan bertambah 1 angka lg..huhuhuhuhukk..agak tua dh..sbb dh tergelincir skir dr suku abad...tp org ckp apa ada pada umur...umur kan hanya sekadar angka yang akan berubah dan bertambah setahun ke setahun...so lalui jer la...takkan nak undur kot..heheheheheheh(ayat sedapkan hati sendiri)..thn lepas byk ngajar aku ttg hidup..byk pengalaman..suka..duka..sedih..gembira..byk sgt..syukur.. pengalaman tu semua mmg berguna...berguna sgt.....

thn br ni byk benda baru bertambah dlm jadual idup aku...salah satunya aku br jer bela kucin...comeiiiiiii(secomel aku)heheheheheheh...tp aku rasa ok gak bela kucin tu..leh jadi teman mak aku yg dh pencen tu..tak la mak aku sunyi kat umah time kami semua p kerja....

kucinnnn......aku kasik nama jipang ngan capang..tp last2 nama meow gak yg lekat...aku sebut meow jer...dua dua dtg.....ni la kucin aku..comell???.........>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan